****
  *今天打我所知的所想的感受全打下來了嗎,,!?
tinaman
暱稱: 婷°]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
....
對唔住
My GOD
....
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 22
今日人氣: 8
累積人氣: 2834
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天


kai針.... 分類: 未分類

今日好happpy呀...

我係8點幾出左去lu...

因為我約左阿c...

去刑便利里找到佢喇...

之後無耐見到阿yan,,,

本來話阿wing....

阿wing話迺勂校等wor...

之後咪去左學校...

kaa"

我開始係度比卡人喇...

好開心呀.....kaa"

之後係喧過喇....

到左週會好悶呀>____<"

無野做唉...

不過我都好中2聽佢地唱d歌...

kaa kaa"

好kai針呀>vvvv<"

之後上去喇...

我又比d卡人喇..

kaa kaa"

好happy呀....

之後我12點喇...

其實可以玩多陣...

but...班主任好像唔知..

叫我地走喇..

不過我幫手排好D野...

之後番左屋企LU...

KAA"

不過到左2點幾...

阿KO叫我出去玩WOR-_______-"

我咪陪佢LO..

KAA"好KIA針呀>VVVVV<"

好好玩呀...

KAA"

之後都係咁喇...

KAAA"






訪客留言 (返回 tinaman 的日誌)


◆°*_妍BE`°×' 於 2005-12-27 01:51 PM 發表:
HALO..."
你知唔知我係邊個呢....><""
呵X22.."
下次再黎LA...))*
BIBI....""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

KAAKAA"
我緊係知喇...
我好happy呀..
>vvvv<"
 
Posted at 2005-12-27 04:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]