| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 玩樂 |
分類: 未分類 |
今個假期好開心
食了不少好東西
不過咁樣先發現有間食肆執了
另外打了邊爐
一次o係人屋企
見到不少朋友
好開心
一次o係元朗人家
幫人farewell
做o左一d好無聊的事
近得貝哥哥~青蛙就係咁
但係玩得好開心
同埋唔知幾時再見到佢
不過佢成日都笑我、騙我
又話唔關佢事~d公司的事
不負責任的傢伙
另外仲有行街、食飯不少得
真係好開心
不過o係呢兩日我朋友都陸續走了
要去讀書
祝一路順風
另外前日考普通話分班試
唔識做
不過唔緊要
可以學的呀
今日去學踩單車
希望踩得識la
|
|
|
神秘人 於 2008-08-31 10:57 PM 發表:
你好笨= = 仲話自己係大學生 都估唔到我係邊個 你要檢討一下了也XD
|
網主回覆
我唔覺得自己笨
另外唔係我話我自己係大學生
係你o地講而已
何況蠢的是你
你估下我真係唔知你係邊個
唔好迫我打你的稱呼出黎la
連真話反話都分唔到
檢討下你的智商
先話人la
唉
真係可憐呀你
點解會有咁蠢的人ga
精靈d la 你
而且讀大學唔代表知道你是誰
到底你知唔知咩係大學生ar
大學生唔係咩都知ga
醒少少la
醒少少當幫忙
醒d la Posted at 2008-09-03 08:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
神秘人 於 2008-08-29 08:50 PM 發表:
邊有人會這樣說人家是青蛙=.='' !
|
網主回覆
咁o個個人真係青蛙
我只是講事實而已
我只是以 事論事而已
所以我會這樣說
不用維護青蛙了
因佢真的是青蛙
同青蛙根本就無分別!!!
成日o係度呱呱叫
而且青蛙無咩唔好ar!!!
青蛙幾好呀
所以叫青蛙是無錯的
仲有你真係好神秘呀
神秘人
唔知你係邊個TIM
無人好似你咁神秘AR Posted at 2008-08-30 09:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|