| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
好嬲  |
分類: 未分類 |
今日聽到一個消息
有人對我o地一大班人都好不滿
話我o地係xx
xx是一些粗口
我不打出來了
不過我唔會放在心
因我唔覺得自己係
反而我覺得佢係多d
被個係xx的人話係xx的人
被人話o個d就唔係xx la
不過我真係嬲law
我唔會對佢施以同情心
我一定唔同佢一組
我亦同我d fd講
免得佢入我組時我忍不住犯罪
我要以防萬一 至得
另外,昨日上堂好開心
個professor勁多廢話
但d廢話好好笑
搞到我笑o左成堂
笑到肚痛
點知o個助教都好好笑
搞到我成堂笑唔停
如果次次上佢堂都咁笑法
我會笑死的
|
|
|
Peggy 於 2008-09-06 04:40 PM 發表:
算喇,佢不嬲都唔係太鍾意呢一班既人, 佢最鍾意既人係自己~ 呢d野,唔好放在心上最好, 把口享人地度~
|
網主回覆
我已經無放在心上了
不過我要記低佢有咁衰的事
Posted at 2008-09-06 05:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|