我搭巴士時明明仲好大雨
但落車時竟然無雨
行返學時又無雨
真係神奇
現在仲要係黃色暴雨警告訊號
都無雨
真係好
唔駛淋濕晒
好好呀
仲有我換o左隻手錶(係wellcome)
好靚呀
係紫色的
好野
有新錶帶