生日快樂ar
今朝早會幫藍sir慶祝生日
但個感覺好似好爛law
唔緊要
誠意搭夠
藍sir都話佢好開心
咁就夠la
另外我又要出席畢業典禮
做陪襯品
話就話領獎
但我都唔知領咩獎
不過明日綵排都會知ga la
計埋下年
我就連續三年去畢業典禮ga la
算la
不過最慘就係俾佢搞到我少o左堂空堂
以及星期六都要返學
浪費晒我d車$同時間
我可以用d時間做其他野ga ma
算數
而且唔算都唔得la
不過仲有件事
就係俾張紙叫我o地落去校務處拎紙通知我o地要去綵排
好心o係點名簿俾紙通知咪得law
反正你都用張紙放係點名簿到叫我o地落去
一黎我o地咁就唔駛行
方便好多
二黎慳返d紙ma
|