又要返去上中文堂
ms好好笑
話費事追功課
所以將一樣功課上堂討論加報告就可以了
咁我就做少樣功課
好野
講開呀
我今個星期搭咩車
咩車就出事
星期二搭輕鐵就輕鐵出事
星期四搭西鐵就西鐵出事
好彩次次都影響唔到我
因我不是搭該班列車/我已搭完+我唔經o個度
但今日我再搭輕鐵就無事
今日食lunch同朋友講 跟住運生話你搭車記得通知我
衰人