回條交晒
班會又選o左
我今年做o左靈修
都好ga
計埋今年
我做o左4 年靈修
都開心ga
另外,可能我之前太耐無返學(其實唔係好耐因中間要補課)
但感覺好似好耐
所以9月1日同今日返到學校都好開心
我要好好珍惜今年
因今年係我最後ge中學生涯
要努力呀
仲有我昨日有過朋友飛去外國讀書
希望佢努力
仲快適應當地生活
希望我o地可以保持聯絡la
其實至從中五過後
我都成日要面對分離
我都開始習慣
但還是覺得傷感
但傷感程度減少了