其實世界上真係有好多自以為事的人
甚至我覺得我自己都係其中一份子
我諗我要好好改善一下呢一點
因為我唔想自己ge意願強加於別人身上
咁做會令人o地好唔開心
我唔想因為自己自私的行為而令到人o地唔開心,甚至受傷害
否則自己於得知人o地唔開心、受傷害時
自己只會內疚
所以我一定要好好改善
另外我d essay新寫法真係好d
睇黎我真係要keep住努力
和以呢種寫法方向做亞史essay
另外,安瀾ge日誌為
http://www.xanga.com/summercutepig