都不算太差
但可以做得更好
我會繼續努力的
因我想爭取好成績
暫時唔及格的卷比上年少
都算有進步
不過主科成績實在不好
要努力d至得
今日ms唐送了一個根據我們外表做出來ge公仔(可以話係電話繩)
好得意ga
原來係佢以下學生做
我之後會叫ms唐sd網址俾我
咁我就可以介紹俾fd la
PS:今日藍sir係我o地最後一個但係操場ge早會上
叫其他人拍手俾我o地同中五
我記得我f.5時都有試過
不過係鄧肇堅運動場上
好感動
之後f.5同f.7男仔要校服檢查
女仔走先
勁搞笑