| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 真奇怪 |
分類: 未分類 |
我今早起床時有種失落感
都唔知點解
另外,考完qm同owen
都幾開心
但仲有兩科大野連埋一齊考
所以要繼續努力
另外qm考得一般
兼幾白痴
因我考前都知是2:30pm考
但到考時做了一陣打算看手表預時間
見到3:00pm我就以為2:00pm考
考了一個鐘
結果加快做題(因當時只做了兩題)
結果我用了半小時完成了(3:30pm)
之前看前面白版
才驚覺2:30pm開始考
即我有一個鐘時間剩(4:30pm完)
我又唔想早走
就留在那裡看看其他人努力的樣子
仲不時笑
因實在太無聊了
被人話小心人o地以為我出貓呀,成日笑
至於owen
我只貼中一題
所以只揀到一題
其餘兩題唔係好識
結果變成繪畫考試
因不斷畫畫
我仲同owen講佢一定唔會sleep
因我份卷好多圖
佢同我講你依然要sorry to me
因佢話佢2weekend要改我o地d卷
最後我昨日誚到個唔錯的master生
叫阿階
我講了我的英文名俾佢聽
佢即講百合
都唔知點解會咁
我以前d同學、朋友聽了我的英文名
唔係叫百合就係叫莉莉
可能大家反應都會係咁樣
好正常
但我唔知佢o地點解會咁而已
|
|