Tina
想讓我的朋友知道我的近況
tinat511
暱稱: Lily
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
長洲之旅
母校行
海灘行
搞笑
開心
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 84
今日人氣: 19
累積人氣: 4252
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


第四屆亞洲音樂節 分類: 未分類

幾好睇

F4真的好靚仔

可惜只得vanness一個表演

好想睇仔仔表演呀

另外原來gigi有首歌幾好聽幾有意思

叫失蹤

大家不妨一聽 

我覺得有時失蹤下都唔錯

東方神起(TVSQ)表演真的唔錯

我個fd見到我咁打一定說她講得無錯

另外電視上的樣子比睇佢o地的相片帥

唔知點解呢? 






訪客留言 (返回 tinat511 的日誌)


ning 於 2007-12-27 06:57 PM 發表:
聖誕快樂呀~雖然遲左d,不過...終於入到你個blog已經好勁架la,我load左超耐,至少半日.anyway,原來你去左睇亞洲音樂節呀?係邊度攪架,我最近都無咩留意添,不過有vanness都算唔錯呀,雖然真係仔仔正d,不過vanness表演d咩呀?其實我真係超鐘意仔仔係戰神入面個look架,長頭髮but超型超靘仔~~~仲有呀,上電視個人會move呀嘛,所以可以360度睇佢,相片就得一個角度,此終會差少少,but都係靚仔都超靘仔既分別.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係
我係電視上睇的
係korea舉行
仔仔當然超級靚仔
又可愛
唔係我都唔會咁鍾意佢la
另外話明音樂節
vanness當然表演唱歌
而佢當然也表演佢擅長的跳舞la
Posted at 2007-12-28 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]