咁就一年
時間真的好快過去
對於今個sem的某些科某些人有些唔捨得
但係天下無左不散之筵席嘛
希望將來有重逢的一天
另外我終於想起昨日於canteen見到的人
佢係介紹 it elective 的人
唔怪得之咁熟口面la
今個星期一先見完佢
另外我想問年幼的、多為被人操控、 無什麼用的皇帝叫咩?
好想知,想了好久都想不到