| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
2009-09-29  |
分類: 心情記錄 |
今日放學同玉偑走去DT室
做番張工作紙,我地好難先畫
到程sir要求`不過最後都順利
完成~~~
之後以為仲要打排球但係遲
晒到...但原來唔洗打.....^^
個個都走晒上班房做壁報...冇
幾來有人特登激我~!!踢左佢一
腳,haha(挽吓姐)....比我踢完
仲鬼咁開心....XD
點都好啦,1C依然比2A熱鬧...
之前月蝕ge相~
好似一d神話故事ge景象~!!

|
網主回覆
係呀,佢話我地要實習吓
自己度長度先喎...... Posted at 2009-09-30 07:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你叻DT就話姐,
我咁笨... Posted at 2009-09-29 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thXD~ Posted at 2009-09-29 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aHtim 於 2009-09-29 09:06 PM 發表:
mm
|
網主回覆
thXD~ Posted at 2009-09-29 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thXD~ Posted at 2009-09-29 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thXD~ Posted at 2009-09-29 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|