★丫儀的生活日誌
大家多D黎留言啦,,

我會回覆你地,,

多D灌灌水啦

http://file.qooza.hk/userfile/7/1/153571/35211356579ad.gif

 

幫我留個cm
  
                 ◇.° ﹏+"只能默默看著你* ┐°+
 
 ___*[[ 同你地做到Fd子﹏呢d係咪叫]緣份?!★°﹏
 
       *||[▋╭*。●"*朋友有事﹍我一定幫*”, ___
                    *_吾洗左望右望,,-}我系中意你*-!°]"
tinawong9
暱稱: ★丫儀
性別: 女
國家: 香港
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
無奈!!!
開心
拒番童軍
天玩人呀﹏
2007-07-25
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 2803
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


拒番童軍 分類: 未分類

今日我好早就同呀妹..寶雯番學..

罷個令位坐..

之後就無野啦..

好似平日咁..

跟住起午膳個時..

雷sir同我班講話要番童軍

(因為我早會無聽麻)

我聽到之後等所有人走晒..

就同雷sir講..

我唔番童軍..

雷sir問我點解..

我未話我怕左一個人..

唔想見到佢..

雷sir話係唔係鴨咀佢黑我憎..唔想見到佢..

我話唔係..

之後雷sir用家長信壓我..

放左學..

陳sir叫我幫手做壂報..

咁我未答應囉..

跟住比我見到雷sir..

同雷sir講唔番童軍..

雷sir話好啦..家長信..

我即卡講要班上做壂報..

雷sir就講咁你幫班做野..好啦..比你唔番啦..

雷sir走左之後..

我好開心..

因為唔使番童軍見到佢...

哈哈!!!!

 

我無昆雷sir架..

咪老屈我呀!!!