今日我好早就同呀妹..寶雯番學..
罷個令位坐..
之後就無野啦..
好似平日咁..
跟住起午膳個時..
雷sir同我班講話要番童軍
(因為我早會無聽麻)
我聽到之後等所有人走晒..
就同雷sir講..
我唔番童軍..
雷sir問我點解..
我未話我怕左一個人..
唔想見到佢..
雷sir話係唔係鴨咀佢黑我憎..唔想見到佢..
我話唔係..
之後雷sir用家長信壓我..
放左學..
陳sir叫我幫手做壂報..
咁我未答應囉..
跟住比我見到雷sir..
同雷sir講唔番童軍..
雷sir話好啦..家長信..
我即卡講要班上做壂報..
雷sir就講咁你幫班做野..好啦..比你唔番啦..
雷sir走左之後..
我好開心..
因為唔使番童軍見到佢...
哈哈!!!!
我無昆雷sir架..
咪老屈我呀!!!
|