26/8
琴日,,9點幾起身``之後沖涼,,再做埋D未做完既暑期作業..!!
幾乖牙,,做完之後10點幾就出左去,,過新達搵埋佢地一齊打的
一返到去,,就去睇個分班名單''哈哈``同敏玲,,牙淳佢一班牙
開心*不過最衰就系VICKY吾同我地一班囉系*唉`
睇完之後就考個個咩試,,冇LUN聊``考泥難道是托柒???
跟住就CHEAK髮式儀容..D!U,,話我D耳針多得滯喎`
我耳殼個到有一支咖MA*佢同我講話穿埋耳膜好吾好喎..??
ON LUN尻,,講D野好LUN白痴*吾該用下個腦諗下先啦..大佬
12點幾就放左喇``THEN打的落去火車站去粉令`
去牙靜屋企..買左個吉野家同個孖芝畀佢地食`哈哈
好叻牙我..我自己一個去佢屋企牙``我竟然識路1牙=]
去到就同佢地去打雀,,,我吾識打..咁就玩跑馬仔`,,旦系我竟然WIN左幾次
哈哈..估吾到哩*我刀估吾到囉系``由於佢地冇煙食會死,,
SO就落左去買,,買左SALEM*我刀系中2食薄曼多D/\/\''
好食好多``哈,,我中YU刀知牙童點解對E隻煙情有獨中喇`
COZ真系好LUN好食囉,,,吾該*過左牙皮,,柴鳳同牙楠刀泥左喇
之後上返去繼續打,,牙皮系到我吾敢打喇..COZ實輸囉``
之後佢地就打..我地就入去BO煙喇,,系入面真系焗死囉`
6點幾盲返左去喇``
金日
金日又系過左粉令搵佢地,,不過金日轉左地點..金日系去左牙楠屋企=]
去到佢屋企..牙楠同牙靜佢落左去租碟睇,,租左勁LUN耐``
我就系到食雪糕,,哈*佢地租完上返泥,,租左隻``{咒怨輪迴}*
D!U,,悶到仆街,,我地ON尻咖,,恐怖個D我地竟然系到笑囉..!!!
笑到我地仆街囉..!!睇左一半就冇睇喇,,悶到我地抽筋,,
柴鳳變左身做家務鳳煮麵畀我地食,,SO GOOD``
不過過多一陣又變返做暴力鳳,,哈..睇完{咒怨輪迴}*之後就睇左
{千王之王2004},,星期日夜晚12點幾先播完..E+又睇多次..!!
不過刀系咁好笑,,哈*睇完之後HEA多陣就返左屋企喇``
勁乖囉系,,7點幾中就返左去喇,,*!!!
婷婷自語數火機..__*{我}`
雞雞自語數雞埸..__* {柴鳳}`
童童自語數手指..__*{牙童}`
楠楠自語數姑姑..__*{牙楠}`
靜靜自語數POOH POOH..__*{牙靜}`
好搞野,,//\/哈哈
|