4日冇打日記了**
15號
又系同平時一樣,,,返學放學
不過放學O個弭去左睇歌唱比賽-00-''
笑死左''最好笑刀系O個個f.1唱童話.._*
刀唔知佢識唔識唱咖,,,冇聲出既**
唱完之後仲要喊...喊住去搵miss.mok同佢傾計-w-'' on尻的
16號
放左學之後''又系坎左去睇歌唱比賽*3*
刀系咁難聽,,,收啦..=]]
跟住有個人唱歌者戀歌**佢D震音真系勁牙
好正牙佢唱到;;陳正言哥哥佢又唱,,,
好似系唱*艦隊*佢做o個d動作好正
等我叫佢教下我做o個d 動作先..=]]
17號
金日冇咩特別**
18號
英文堂o個陳+輝超搞野話陳+ ho個頭係唔o係匡智到剪
笑死左''我覺得陳+ho好淆咖囉**
then又要駁晒fd咁-00-''收啦死肥hai
美術堂O個陣佢煩到仆街囉..=]]
LUNCHo個陣,,,o個個唔知邊郭乜乜冇啦啦對住我笑
好撚恐怖囉**我o個陣明明啤住佢咖
佢仲好意思對住我笑咖-w-''死on尻仔
放學之後去左睇歌唱比賽牙,,,
紫婷去唱牙,,,好撚正牙
坐o係我後面o個班死朱西,,,請收皮吧
你唔出聲冇人話你啞的'''o係到嘈撚山晒
[]**其實內心``..,,(([|刻上你姓名◆...)].﹒卻不敢承認..,,```*
screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='點擊在新窗口查看全圖, 鼠標滾輪放大縮小';}">
|