是日乃對卷日three!今日冇入錯喇...係404...
不過我地坐定左好多3C既都入左黎...仲慒然不知!
最好笑係靜E老公!佢一入到黎都未發現..
甘雪人問佢[你咩事呀]]佢都冇反應..仲好自然咁繼續行..
見到我地班d人先知咩事,,仲好愕然!搞到我地班d人狂笑!
今日對果d卷都ok...唔係6字頭就係7字頭..最唔滿意係英文!!
睇黎我都係要補一補英文先得!maths就比上像中好..
冇唔合格..最開心係最尾果題岩哂,,,成16分!!好有成功感!
不枉我諗左咁耐...仲成頁打左個大X再做過!!
lunch去左食腸粉..之後就去左元朗廣場度行下..
上左最上層..我突然見到房廣發同陳煜文係冒險樂園度...笑死!
我地又入左去...睇下佢地玩麥..見到陳煜文同個呀婆買幣..咁都得!?
之後呀wing同呀魚都有買...一齊玩..好刺激!!
我地碌Ling果陣..見到陳煜文佢地成班跟我地玩果個訂鐵牌..
佢地仲玩得超激!!又大聲又暴力!!係似打仗咁!!引黎不少途人圍觀!!
之後我地又去玩..有個細路女同佢呀ma望住我地玩..跟住我地撩個女仔一齊玩..
點知佢呀ma話俾d幣我地陪佢個女玩一局...好得意呀!!
到左1點9到就番去...一路行我就同呀wing一路諗對MK既致謝詞..
[[原來 lee個世界係咁大架..我係咁渺小]] [[我明白到由山峰跌到落谷底既感覺]]下刪過千字...
之後呀ling又加入...佢話珠穆朗瑪峰...我地都笑架喇...
點知我爆肚講左個四川盤地出黎...成句係:::
係lee一年黎我好多謝MK既悉心教導..佢令我明白到由 [[珠穆朗瑪峰]] 跌到落 [[四川盤地]] 係咩滋味!!
(創作BY Ting+Ling 大總監:Wing 版權所有,,,不得COPY!)
笑到我地死下死下!!估唔到我都幾幽默架wor...真係估唔到...
番到去係咁講..ling係珠穆朗瑪峰..我係四川盤地...wing係剛果盤地,,
點知講講下佢地諗歪一邊...yoyo係黃山..甘雪人係破邊洲,,亦係八仙嶺...呀魚係大帽山...wakaka..
放左學就去左library借書..俾呀wing d書卷味感染!!第一次係學校一次過借咁多書!!
呀wing又介紹左本書俾我睇...之後借左本素描既書..俾佢地話..
內容涉及不雅情節!!有PG指引...兒童須由家長陪同收看!!多謝合作!!
|