早上要早會..又要帶件咁鬼重既校褸 ... 重死人又多書wor... ""
上到去話要搵人去玩果個 X 棉胎 (普通話果個) ... 頂 !! "
居然抽中我 .. Oh Shit !! help me!!"" MK超 kai...講左 x 棉被 ,,, 哈哈 .. ""
中文 ... 講左一陣野 ,,, 都唔 q 知做過 d麥 .. 淨係記得佢問人要唔要果 d 郵票 ... ""
佢仲同我地講要既話到暑假佢去拎 ,,, 咁耐係要埋佢啦 .. ""
PT ... 做 w.s. 我同呀魚 ,, 林蚊 ,, yoyo and 二安琪一組 ... 講埋 d kai b 野 .. ""
唔講你知住 ... 下一堂你地就知我地講麥架喇 .. ""
小息 ... 繼續傾番 PT 果張 w.s. ""
history .. 佢講書超悶 .. ""
先前我地班就搞左個[[工業革命]] ... e+就黎個[[盧幹庭3D第2次大戰]] 導火線 = mk""
成日話自己唔會用 [[綏靖政策]] 白痴 ... ""
maths ... 對番尋日 d 數 ... 之後班男仔屈關sir 睇 etv ... 當然成功啦!!""
我睇睇下都卜低訓左 ... 好眼訓呀 ... !! ""
break ,,, 豬元倩居然為左空偉哥而喊 .. 唔好咁啦 .. lee d 負心漢唔值得為佢喊架 .. ""
唔好咁啦 .. 同佢攤牌啦 .. 舊既唔去 .. 新既又點黎呀 .. 雖然你地不嬲都好恩愛 ... ""
哈哈 .. ^ ^ 之後就玩呀魚 .. 又叫佢唔好喊 ... 好好玩呀 ... ""
epa .. 悶悶悶 ... 訓覺 ... ""
中史 ... 莊sir 成日乘機講粗口 .. 咁壞架 ... ""
經典名句 .. [[鄧匡成你唔好扮阿拉伯女人呀 .. 影衰哂 .. 中國女人更加xxx ]]唔記得lu..""
lunch...終於都去到食腸粉喇 ... T^T ...好感動!!""
好好味呀 ,,, 掛住 d 野食 .. 久違喇 .. ""
2 堂英文 .. 先 dictation .. 村may 超好笑 ,, 大叫 ::: 呢隻野飲水唔舉手問老師先既 .. ""
佢話緊yoyo ... 超搞笑 ,,, 成班都笑 .. .""
之後就listening ... ""
放左學就陪呀 ling 做 geo w.b. ...咁就係咁同佢傾計計 ... ""
之後就同呀wing陪呀ling落去交 ... 點知俾肥wan 當我地 lulu ..""
呀魚之後落黎搵我地 .. sorry!!""
之後就上番去 .. 傾中史 d野.. monday要交喇 ... 真係大煲翅 lor ... ""
又去左library .. 借左本書 .. 退埋張影印卡 .. 拎番 $8 ... ""
嘩 ,, 我好勁呀 .. 咁大個囡第一次賺 $$ 呀 ... (好白痴 = . =) .."
之後就走喇 ... 同呀ling一同手牽手歸家去 ... ""
|