|
2005 年 12 月 24 日 星期六 平安夜... |
今日係平安夜,,,就黎聖誕喇..."" 早上就同呀ma去左飲茶...番到屋企就睇左陣雜誌...到左3點幾就開左電腦玩..."" 到左夜晚6點幾就同呀妹...baba去屯門搵埋呀ma....""到左屯門西鐵站果陣...我見到我地學校既呀jay,,佢隔離好似係佢細佬,,,再隔離果個應該係佢baba...""去到搵到mama就買左d野食...之後就行下街咁..""冇麥點買過野....只係買左張sofa...要換喇...""次次行屯門市中心都覺得好悶,,,becoz差唔多成日都行...行到冇野行,,,我都悶哂!!""到左9點幾就去左飲晚茶...好飽呀....之後就番屋企lu...."" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19851 |