|
2005 年 11 月 28 日 星期一 阿甘既獨特語言.. |
今日冇咩做...要早會..."" 今日既中文堂成堂都好留心聽書阿...係咁耐以黎既第1次...good!!""之後係PT.."" 小息落左去,,,阿甘又話埋d歪音,,,tukio...襲嘰...2安琪...哈哈,,,笑死我喇...""之後去左睇miss lai既BB既相...""見到gary poon好白痴咁wear左運動服...佢以為得...傻架///"" history果陣,,,MK話調位..阿葉話唔中2坐單丁位...之後阿魚話阿葉唔捨得佢...""油雞話如果VIP同我地同班...咁我就實想調位,,,調到同佢坐為止...""哈哈...如果真係咁就好喇...(發緊夢..)"" maths...係咁計番6B d數...聽日有d上海人黎睇堂...佢地話講歡迎歡迎(普通話)..又話跳埋舞...哈哈.."" EPA..超悶阿...悶死我喇..係咁傾計同玩,,仲有諗野..""下面有架車好嘈,,油雞配音,,,又扮扯鼻寒...佢扮到好似,,好勁!!""佢可以連續扯3下...勁!!又教我地..不過我都係唔識點扯..."" 中史...派左測驗卷...43/70...算係咁啦..."" lunch...去左食腸粉...去果陣見到阿wing愛人..之後我地大叫佢個名..""阿wing話要玩番我...之後佢都係咁玩我啦...我都冇玩番你...今次都係玩左一次之ma...當打平啦..""買野果陣前面果d人好似識阿wing愛人...當我地係咁話對方中22 佢愛人時...果d人係咁望住我..死啦...如果d人真係以為既話,,,咁我未死得!?""聽阿wing話番...原來之前房xx話我苦戀vip...下...= =""番到去,,,我地又係咁玩,,,好開心!!笑到就黎傻左.."" english...係咁對NEE,,,我地又係度玩...係咁傾計,,俾MK話..."" 放學去練choir...練完見到鄧匡成...之後同佢傾家政d野...""搭車果陣阿倩打俾佢...之後又俾我聽...死阿倩..問係咪得我地2個...我話仲有connie係度架...之後佢又話唔阻住我地2個wor...哼哼..""聽connie講番...成日聽到我地係度笑...由其係我...成日都聽到我好大聲咁笑...有一次仲要好靜,,,得我無啦啦係度大笑...樣衰= ="" |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19832 |