|
2005 年 8 月 14 日 星期日 小方既簽唱會.... |
| 今日8月14日小方黎左元朗廣場搞簽唱會,好開心阿,佢終於都黎lee度啦,哈哈!12點30到同阿白由輕鐵站搭到去元朗廣場。跟住見到阿魚,行左一陣,上到個電梯既上面時,個細路條鞋帶kick住左,停左享度,搞到我地仆左落去,阿魚最慘,佢企最前,成個人仆左落地下,真黑仔!之後落電梯我個袋個扣又kick住左條隙,好在我手快拎番落黎,唔係我就唔上唔落,今日都幾黑仔!之後見到阿wing,行左一陣,又去冒險樂園玩左一陣,之後就落去搵個靚位。
小方真係好,三點未到就黎到,過左一陣就出左黎,成班fans享度尖叫!我就狂影相,好清楚!影左1dd,佢唱左2首歌,好好聽!!之後我地就去排隊law簽名,等左一陣,我地就入去,小方好靚仔阿,仲好nice tim!我1同阿魚送左份野俾佢,佢同我講:哦,多謝哂!嘩!我好lum阿!哈哈....佢仲尊登定實俾我影,但係我影唔切,俾d實Q迫我走,9菜!好令阿佢! 之後阿魚番home,我同白,wing去行下街,之後影左張貼紙相,好令!之後同阿wing去屯門loo....今日好開心阿!yeah! p.s.今日見到好多我地學校既人,有陳嘉海!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 430 | 431 | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19815 |