| 今日要番學校註冊,9:30要番到去。我8:30先起身,9:30就出門。番到去就見到阿白同阿魚,咁我就同阿白講左d野。之後我地就上203室,好快就走得啦。落到地下,我地就諗住留到10:30,享雨天操我地就逛影相,影左好多阿,好開心阿我地玩得!之後阿ling同珊出左去,過左一陣,我地又出左去搵佢地。見到佢地入番黎,之後我地就享出面留左一陣。之後我見到佢行緊入校門,我初時以為佢諗住唔番架啦,點知佢有番wor...呵呵,好開心阿!咁姐係話佢有機會享度讀番啦,哈哈,希望啦!之後阿白佢地係咁叫我快d law部相機出黎影佢,我唔敢,仲背住佢,冇望到佢。之後佢入左去,阿白又追左入去,影左佢相(偷影架),哈哈,今次真係要再多謝一次阿白啦!之後佢地上左去註冊,阿白見到江家。珊等左好耐都唔見甘仔,之後見到佢行左番黎,珊就拍左佢行上去既短片,之後又影左佢相,真係開心啦!之後我地走左lu...我同阿魚,阿ling同珊去左元朗廣場,之後去千色。去左冒險樂園玩,玩左一陣就去左影貼紙相。今次影得好靚阿(比起前幾次),真係好好好!今次係第一次同阿ling,珊影既...嘻嘻!之後我地都番屋企lu...我同阿ling搭k73,享元朗廣場上車,係會兜番朗屏。去到朗屏,我見到都好多我地學校既人,阿個4b,有個4c,仲有,吳x力,最衰阿白唔享度啦!架車開時,我又見到根根,佢傾緊電話。
|