係雜誌搵到果間salon 了`
所以今日又同牙芳.. 美怡去左銅鑼灣
11 點幾放學
美怡話12 點3過來m記等`
頂頂頂頂頂頂頂頂頂 x2`
遊蕩到12 點3去到
條 8 婆仲未來喔`
打佢電話又冇人聽
仲要我地等左半個幾鐘
先滾過來.............
嬲 .. 嬲 .. 嬲 .. 嬲 ..
去到 ..
間野駁頭髮係好平
但係駁得唔好
d 駁既頭髮又唔好喔=[
不過 ..
最衰係服務唔好牙`
*3333333333333*
電了頭髮.. 駁了頭髮
我覺得好奇怪"
去左航生屋 K 搵佢
航生喜歡我個頭`
所以我都喜歡啦`
9 點幾 ..
航生落左蛋場
我諗住睇完電視先走
唔好睇既 .. 走人
佢妹妹叫我陪佢睇完看走
之後睇到10點幾 ..
返屋 K 受死了`
返到屋 K 11 .. 12 點
大佬訓教教了 ..
嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻`
洗白白同周公約會了`
|