乜野你都習慣左我唔開聲你就唔做
我應該嬲你定多謝你既乜都唔做呢`
我諗我係應該多謝你`
因為你乜都唔做`
所以係呢一刻我想離開你既時候`
我諗唔到有理由再留低`
聽左一首歌既對白令我想喊`
女仔話:我問左好多朋友`
我問佢地〔我應唔應該離開你〕
佢地問返我一個問題
我需唔需要你`
我發現自己真係好需要你`
所以我唔可以離開你`
因為我會唔捨得你`
我都係.................
我好需要你`好需要你`真係好需要你`
但係.. 需要你有乜用?
每次我需要你``
你又係邊? 做緊乜?
每次最後` 你都係冇出現`
我地已經到左盡頭.........嗎
原來盡頭係咁近的
|