今 日 ..
9 點幾就考完試了 ..
答應了去芳芳屋 k `
上左航生屋 k 食粥粥 .. 好 味 好 味 *0*
航生話唔想去 .. 想打機 ..
所以算啦 .. 自己去了 ..
上水 .. 好遠牙` 好遠牙` 好遠牙`
好熱 .. 去到呢係佢屋 k 睇碟碟 ..
睇 [[ xxx7公主 ]] d 女仔好型牙`
之後又睇左 [[ 金雞 ]] 勁好笑牙` 淫牙`
最後睇左唔記得咩鬼片 .. 無聊爆`
芳芳細佬先好笑 .. 全場發神經 ..
係咁話好驚好驚好驚好驚好驚好驚 ..
痴住人地坐 .. >333333333333333333<
8 點幾 .. 出去搭車走人 ..
搭左好耐車牙 .. 忽 忽.. 忽 忽.. 痛牙`
航生來落車度接我呢`
去蛋場 .. 不過 1 個人都冇喔`
又去左 simon屋 k ..
航生唔知做咩無啦啦流鼻血牙=[
恐怖..........................77777777*
1 0 點幾 .. 返屋 k了 ..
|