航生................病了*
返學" 自己 1 個" 孤伶伶的"
數學 , 煩人牙sir 唔係度 , 好似話去左上堂
嘻嘻=] 嘻嘻=] 幾日冇人煩住了``
來左 1 個傻傻地既牙 sir 代堂 ,
佢個樣好好笑 , 英俊到爆 >555555555555<
乘班冇人聽書 , 吵死人牙" 吵死人牙"
有 3 個同學仔係度 [ 偷情 x 2 ] 牙 ,
航生唔係度 , 所以冇我份牙=]
其他人同學 , 係度玩埋 d 低智商既野
我好乖 , 我有聽書牙 , 聽左小小 *0*
牙希喊 , 唔知佢喊咩 , 問佢又唔講
喜男bb話 : 見到人地喊 , 最好唔好問做咩 ,
所以 , 滾開 , 唔多事了``
放學 , 牙sir 唔得閒 , 好野.....]]*
諗住搵航生的 , 航生唔得閒 ,
算吧 , 返屋 k了..........................
落雨雨 , 牙希好衰牙" 佢帶左傘傘又唔肯用喔 ,
又拎左美怡把傘傘去用喔 , 搞到我地溼晒
淋到個頭昏昏地 tim >333333333333333<
係屋 k樓下 , 無啦啦有條女走過來問我
我記唔記得佢...........................*0* 邊個?
我真係唔記得佢啦 , 佢唔俾我走喔
佢班友又圍過來 , 8 下 8 下 8 下 8 下
最後 , 記得條女係邊個 , 但都唔知佢叫咩名
返到屋 k , 換完 33 就去左美怡屋 k ,
有個網好正牙!! 有好多劇睇牙!!
[ no ] 得又快喔..
睇 [ 野豬大改造 ] , 唔好睇既 , 好悶
睇到我去左同周公哥哥約會
周公哥哥好英俊牙`
之後 , 去左買野 , 搵唔到周圍搵 ,
搵左好耐牙 , 不過都係搵唔到的
返到屋 k , 打俾航生先 , 講左 1 陣
航生要食飯飯 , 話 1 陣打俾我的
等電話...............又去左同周公哥哥約會 tim`
唔知邊個哀人係咁打來 , 打斷左我地既約會
航生...............係你牙``
航生又問我食唔食糖水 , 又問我睇唔睇碟碟
突然 , 對我咁好 , 有古怪 ,
你係唔係做左對唔住我的事
我咩都唔要唔要唔要唔要唔要唔要.........
之後 , 洗白白
同航生講左 1 陣 , 航生唔得閒 , 拜拜*
基基基 唔個搵我咩事 , 係咁打來
覆返俾佢 , 同佢係度吹水..吹水..吹水
電話冇電了 , 所以 8 8 啦`
玩 電 腦 時 間 到 了*
最 後 ,
同 航 生 傾 電 話 ..嘻嘻 X2``
三更時候 , 落好大的雨雨 , 打雷
D 雷好大聲 , 好 恐 怖 牙=[
吵醒了我 , 搞到我唔敢訓..
好想打俾航生牙!! 好想打俾航生牙!!
但驚吵醒佢 , 吵醒佢牙哥 , 所以算`
[ 好驚好驚.. ] [ 好驚好驚.. ] [ 好驚好驚.. ]
好多 好 多 既 事 情 想 做
但 最 後 咩都 冇 做 過
原 來
唔 係 你 想 就 得 的
都 要 睇 人 地 接 唔 接 受
原來全世界也不願見到我`
我只是想著你` 所以去找你`
但是.. 我忽略了` 你其實不想看見我`
一霜情願..................
你好嗎??
有空想我嗎??????
發誓從此 絕無兒戲
讓愛戀隨心細味
餘生愛著你
如死怕忘記 共誰入戲
從未到訪過夢內
不過心事仍可裝載
還未置身這事外
換來漫天塵埃
難道有害 何以不再
全意栽花仍不開
他朝養份再多不過無力愛仍熱切在期待
發誓從此 絕無兒戲
令我堅守 也全是你
因 這段情 告別明日痛悲
而你是情深亦無人比
讓愛戀隨心細味
明知愛著你
難得再共你 是誰造美
如若咖啡太乏味
苦澀甘願嚐得淒美
其實你早已預備
感覺曾經垂死
從未怯避 連你雙臂
全意張開來高飛
即使最後你竟撐到無力氣仍願意沒逃避
發誓從此 絕無兒戲
令我堅守 也全是你
因 這段情 告別明日痛悲
而你是情深亦無人比
讓愛戀隨心細味
餘生愛著你
如死怕忘記 共誰入戲
|