我今日同外婆去府山做運動了
外婆很早起身,做野了,原本我都係好早5:30起身,
不過我起唔到身,我又訓到6:25分再起身,
我同外婆6:30屋企出發,跑到府山後門,
我見到驢仔的身形很大,我仲以為好細驢仔呢!
我看見很多人做運動,又見到的人打羽毛球,
我見了很美麗的風景,有一個好美麗的太陽了
做運動身體好。
我好倦了。
我唔講啦!
88