| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 2009-09-02 |
分類: 未分類 |
番學...早會..
排隊啦...
本來我前面係賢..
後面係屁屁..
之後比linlin調左去後面..
唉..變左我前面黃芷茵..
後面係connie..haha
上課室...
之後上禮堂聽野..
then影相果d..
影完番落課室玩..haha
黃芷茵d動作笑死我囉...
放左學同k ma,coy,connie去食野..
食完野係到傾計..
講莫x迪..笑死我...
笑到肚痛囉//哈哈..
之後connie走..
我地就去一田行//
行左陣我去搵譚姐..
去左空中花園...haha..
玩左好耐..
做左d好白痴ge野...
不過post唔到相比你地睇-0-
之後行番屋企..
同蕉仔baby傾電話...
唔好唔開心啦..be happy..
係禾輋M記見到高佬佢地//
本來我見唔到..
係佢地叫我先見到佢地囉...
傾左一陣就走..
番到屋企舒服哂...haha..
聽日番全日啦..-0-
3:35放-3-
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 59 | »
|