| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
| 2009-07-26 |
分類: 未分類 |
23/7
9點幾..麥梓打黎..
叫我番手球..
好耐冇打手球啦..
練完成身散哂..
累死我..
之後同connie,金寶,呀鄒去M記食野..
then番hame沖涼訓教...
24/7
2:30去美心搵譚姐同叔..
之後欣又黎埋..
等埋可愛我地就去瀝源buy BBQ D野..
買左好多野食..haha
仲買左9枝啤酒..-0-
之後搭的士去譚姐屋企..
擺D野入雪櫃..
之後食西瓜..
食完就去百佳買野..
我買左支野飲..
因為得我唔飲啤酒-3-(慘仔..haa)
買完就番譚姐屋企..
7點幾開始整爐..
整左勁耐都唔得..
有人黎左幫手..
8點幾鋒又黎埋..
食左好多野..
好好味呀..haha
汁完野去田心食糖水..
食完去M記坐左陣..
之後我同叔送譚姐番屋企..
then我地就番禾輋..
番到屋企沖完涼就訓...
好好玩呀^^..haha
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 59 | »
|