今日有開心有唔開心,,,開心的係我可以去到第2志願,,唔開心的係好多fd都去唔到第1
志願,,,何樂樂&熹仔cry ar,,,,可能派得唔好la,,,hope they可以搵番一間好d la,,
大家介唔介意話比我廳ar??
今日就係最後一日番學la,,,好唔捨得我個班d boy & girl ar
由其是係芹菜&何樂&wingwing,,,
好想cry ar
願我的一切永遠長在"筲小"
叮叮字