♣`<3想 東 想 西 想 快 樂 `-*!!
♥/\究竟 我在等什麼..; wt am i waiting f0r?`                                                                          `((-不被了解的人最悲哀 .,_`]                        [ ★]`-畫面開始沒有他 我還在裝傻 ;> 
                               `]♥ 受到不公平的對待 可以點 ?! ; '\
___*`我的快樂真的真的很簡單''`


 
 
ting2486
暱稱: (((((((((*不敢再期望什麼 =]
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
GIVE UP
畢業典禮
失竊事件
忙了整晚
超勁
文章分類
全部 (356)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 356
留言總數: 93
今日人氣: 0
累積人氣: 8853
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 27 日  星期一   晴天


貓∼∼ 分類: 未分類

今日我起身                                                               聽到砰!砰!                                                            好似係窗個度全黎.......                                                       我行去睇下見到有隻貓係度                                                    不過我一行度果去                                                          佢就走左lu∼                                                          我同笑容番學時                                                      差唔多行到多多麪到                                                         聞到有d味                                                            勁臭!!                                                            跟住笑容叫我睇下個度                                                             我.....我.......我睇到......我睇到個阿伯拎住個夾夾住一隻貓牙∼∼                               個.....個隻貓仲要係死左嫁                                                      原來個d臭味 係個隻貓嫁∼∼                                                    仲要好似係我今日見到個隻



2006 年 2 月 26 日  星期日   晴天


改板∼∼ 分類: 未分類

今日我把日記全新改板!!                                                       用左拎一個look黎歡迎你地!                                                    希望你地可以多d上黎                                                          大家對E家個look有咩睇法                                                       比d意見la∼                                                             霞霞同笑容一定要比d意見我牙∼∼^^



2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


家長日∼∼   分類: 未分類

今日係家長日                                                 我要等阿媽放工先去得拎                              我同阿媽去完銀行                               根住去到學校                                  見到笑容同佢阿媽,細佬                          好cute                                係b17等左一陣                          我係見wyman>.<                        我成績.......唔講^^                                你地成績有點ar?                                 講d理聽下好wo^^