21/8
我和姐2人去跟團去番禺玩下~
其實系想去個個水上樂園玩下咁~本想自由行個隻~但跟團仲平~SO跟團GO
去到番禺~
去左個動物園~好多動物呢~最愛看老虎~因為感覺很帥 XD
晚上去睇馬戲表演~很好看~!!燈光好令
睇完番酒店休息~
是住新的長隆酒店~很大很華麗啊
到第2日~8點去食早餐,點知開唔到門
我姐琴日lock左個安全鎖之後今日開開唔到~卡住左-口-
我地仲要食早餐同集合嫁 > <
姐便打電話叫人開~
等左好久都未黎~家姐就打比隔離房個人~問佢可5可以系"路"台到過去佢間房出
因為好容易過到去所以就問下~點知個人話5得
之後再打去第2間問,系講普通話...
我姐講都得難聽xD好在個人都聽得明仲比我地過~
過左去知後~個人話"您地開唔到門咩?"
姐話"不知道~他媽的 " 我笑抽了XD
之後系咁"謝謝"就走出去
點知剛出到去就見到酒店D人剛開左我地對門~
食飽~去玩~
到水上樂園~比左4個鐘我地玩~
我地只玩了一個就沒玩了
因為好多人~等一個都要成個鐘//=口=
玩完就答車番hk~
比d相大家睇啦~xD
沒相機~因不見了~所以用手機影
 虎BB~>3<
BB熊!~Q!

E個系白袋鼠~我覺得佢系瞎嫁~見唔到佢開眼既XD 但又好似睇到您咁好得意~
系到SLEEP緊呢
 
 
牠們D動作好多呢XD
 
 
 

分類: 未分類 |