ting3126 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
TinG*사랑해요♥韓國...哈韓*少爺
愛著SJ&F.T.Island&BIGBANG&東方神起&wouldergirls&Battle&SHINee~사랑해요♥+油努力!!Frighting~
我 的 資 料

暱稱: 恩赫是本少爺的哥XD
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-12-24
5E宇宙最強!!
2009-12-17
2009-12-13
2009-12-04
日 誌 分 類
全部 (151)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 151
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 2247
RSS Feed
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天
去番禺~

21/8

我和姐2人去跟團去番禺玩下~

其實系想去個個水上樂園玩下咁~本想自由行個隻~但跟團仲~SO跟團GO

去到番禺~

去左個動物園~好多動物呢~最愛看老虎~因為感覺很XD

晚上去睇馬戲表演~很好看~!!燈光好令

睇完番酒店休息~

是住新的長隆酒店~很大很華麗啊

到第2日~8點去食早餐,點知開唔到門

我姐琴日lock左個安全鎖之後今日開開唔到~卡住左-口-

我地仲要食早餐同集合嫁 > <

姐便打電話叫人開~

等左好久都未黎~家姐就打比隔離房個人~問佢可5可以系"路"台到過去佢間房出

因為好容易過到去所以就問下~點知個人話5得

之後再打去第2間問,系講普通話...

我姐講都得難聽xD好在個人都聽得明仲比我地過~

過左去知後~個人話"您地開唔到門咩?"

姐話"不知道~他媽的 " 我笑抽了XD

之後系咁"謝謝"就走出去

點知剛出到去就見到酒店D人剛開左我地對門~

食飽~去玩~

到水上樂園~比左4個鐘我地玩~

我地只玩了一個就沒玩了

因為好多人~等一個都要成個鐘//=口=

玩完就答車番hk~

比d相大家睇啦~xD

沒相機~因不見了~所以用手機影

檢視原圖檢視原圖虎BB~>3<

檢視原圖BB熊!~Q!

 

檢視原圖

E個系白袋鼠~我覺得佢系嫁~見唔到佢開眼既XD 但又好似睇到您咁好得意~

檢視原圖 系到SLEEP緊呢

檢視原圖檢視原圖

檢視原圖檢視原圖

檢視原圖 牠們D動作好多呢XD

按下檢視原圖按下檢視原圖

按下檢視原圖按下檢視原圖

按下檢視原圖按下檢視原圖

按下檢視原圖


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 ting3126 的日誌)


katharinelui 於 2009-09-08 07:02 PM 發表:
中意2NE1;;??
CM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是的~其實很多組合都愛~xd
Posted at 2009-09-13 01:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]