我今日開左個日記仔玩下....hehe^^"
你地都我幾懶啦!~!XD"
今日早上....6點9比牙媽叫醒左,去麥當勞食早餐@O@
中史有小小野發生...
燒魚,霖,豆粼同潤西比福壽魚話...
都唔知福壽魚做咩咁火...叫佢地企後面=="*(真慘")
仲有..D壁報勁樣=="三角形o既樹..笑死...XD"
還有...梅毒番左黎啊...個個同學,老師都好驚奇~@@
今日上堂又流鼻水...(好辛苦--)
番到屋企...做功課(數學有D唔識><)
終於做好la...比我媽叫我去同家家沖涼(家家系隻dog dog黎的XD")
好辛苦啊...死肥家系咁走黎走去,好火...真系[牙賓叫狗,越叫越走==''']
上下網...更系上我最like o既super junior論壇啦^^
上左去sj寶藍閣到.....見到BOY IN CITY(SJ寫真集)o既相相>3<
比你地睇下...有小海,庚寶同10元啊... 最愛的小海啊>33<(我覺得e個影得唔系咁好)
好型o既小海>3<(e個唔錯)
最頭個個個系小海,第二系藝聲,第3系公主希澈,希望公主快d好番,第4系13奎賢,第5系胖胖的神童同第5系恩赫..但好小)
庚寶,10元..型啊>3< 帥啊~ 令令>3< 帥!帥!帥! 情侶啊@@"
唔放咁多相la!!!聽日先放多d...bibi!!!
分類: 未分類 |