ting3126 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
TinG*사랑해요♥韓國...哈韓*少爺
愛著SJ&F.T.Island&BIGBANG&東方神起&wouldergirls&Battle&SHINee~사랑해요♥+油努力!!Frighting~
我 的 資 料

暱稱: 恩赫是本少爺的哥XD
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-12-24
5E宇宙最強!!
2009-12-17
2009-12-13
2009-12-04
日 誌 分 類
全部 (151)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 151
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 2245
RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天
2006-09-19

我今日開左個日記仔玩下....hehe^^"

你地都我幾懶啦!~!XD"

今日早上....6點9比牙媽叫醒左,去麥當勞食早餐@O@

中史有小小野發生...

燒魚,霖,豆粼同潤西比福壽魚話...

都唔知福壽魚做咩咁火...叫佢地企後面=="*(真慘")

仲有..D壁報勁樣=="三角形o既樹..笑死...XD"

還有...梅毒番左黎啊...個個同學,老師都好驚奇~@@

今日上堂又流鼻水...(好辛苦--)

番到屋企...做功課(數學有D唔識><)

終於做好la...比我媽叫我去同家家沖涼(家家系隻dog dog黎的XD")

好辛苦啊...死肥家系咁走黎走去,好火...真系[牙賓叫狗,越叫越走==''']

上下網...更系上我最like o既super junior論壇啦^^

上左去sj寶藍閣到.....見到BOY IN CITY(SJ寫真集)o既相相>3<

比你地睇下...有小海,庚寶同10元啊...最愛的小海啊>33<(我覺得e個影得唔系咁好)

好型o既小海>3<(e個唔錯)

最頭個個個系小海,第二系藝聲,第3系公主希澈,希望公主快d好番,第4系13奎賢,第5系胖胖的神童同第5系恩赫..但好小)

庚寶,10元..型啊>3<帥啊~令令>3<帥!帥!帥!情侶啊@@"

 

唔放咁多相la!!!聽日先放多d...bibi!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |