開心!!*
今日超開心囉=]雖然要番學,,不過放學果時等媽子呢,,,就發生左D野,,令我幾有自豪
感吧,,,大哥姐果D人要係操場搵火柴,,,點知我同姐子無聊,,係到睇幾高,,點知摸到舊野,,
唔知咩黎架,,,佢地話搵火柴果時我先記得!,,可能係果舊野就係果1枝火柴了,,,
結果=.=真係!!同姐子都好高興=]一黎幫到人,,二黎有成功感吧,,,我諗我地都有科
學家天份XDDD之後同媽子,,姐子,,食KFC啦,,食完之後呢=V="我地作詞了=]關於隻鴨XD
作到好搞笑,,笑到我地死左咁制囉,,,好了=]作完=]]走人XD,,番到屋企,,唔記得好似
同姐子傾MSN,,之後訓覺豬,,,呀媽整麵我食,,一整完我就自己起身囉,,,超笑吧,,
我自己會彈起身XD有種感應力嗎??好味的芝士腸+出前一丁=]好快食哂,,
聽日去做英文專題,,,約人=]冇約隻鴨XD得番4個人,,,唔錯唔錯,,諗住做完行街=]
要帶錢錢呢!!
期待聽日呢!!
|