上面有很多有關GINTAMA的網頁喔//還有很多的其他網頁的//
友人 -
我轉左new既blog喇,唔洗上日文果個...
琴日睇左銀魂,超好睇呀`神樂扢鼻屎時,樣子真是超帥吧..*!!!no.1又再次見到一個驚人的..地中海..(=_="),比你地睇睇..::
{{我冇講錯,,係咪好樣呢,呵!!^o^)
可惜今日冇睇銀魂吧XDD`,明日都係冇得睇...
講番今日啦,唉,悶爆爆爆爆爆爆爆了!係MSN同阮阮,婆婆佢地傾計,之間仲要玩Uno,很好啊!!
都10:30了,時候唔早,要講88喇~~