今日一早被個電話吵醒(學校打黎),
嚇死我la,原來叫我返去攞錢and書,
我就一點到去攞la,
不過我去嗰陣好少人,
但紅姑好似唔認得我y,
今次第一次賣書,
攞7本去賣,
賣出5本,唔錯,唔錯,
今日聽完一首歌,
係飛輪海嘅新歌,
叫<不會愛>
我覺得好好聽,
大家不妨down來聽下