g
welcome to
趙仔 blog

2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


白色情人節 快樂 分類: 未分類

今天是白色情人節

先祝大家情人節快樂!!!

有人記得ma!

 有誰快樂???

今日day C,

reading period,

仲要eng story book,

真係有人睇咩??

今日仲要ms cheung睇住,

......好悶咁過左,

eng,

佢好唔得,

唔可以with fd,

好sad,

PE,

running

好耐有run,

停左好多,

好辛苦,

我think  e+ run long左,

then有一個宣佈,

好happy,

think that 我地可以........hoilday,

then......唔係lor,

好sad,


 



« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 121 | »