好la,
今日冇乜特別野發生,
就講下我星期日做左d咩la,
我星期日又去xx一日遊,
今次第一站我黃泥涌水塘公園
個到有艇仔玩,
可以2 or4個人,
我地選左4人牙,

一架艇可以玩成一粒鐘,
好累ge ma,
so我地輪流踩,
當有人踩緊個陣,
就唔好放過拍照嘅機會lor,

這兒係1899年建ge,
then,
我地去左鋰魚門吃飯,
我係第一次壽,
so 個feel好新鮮,
先影下個牌,
鋰魚門
再去環保廊,
先行5分鐘斜路,
再入到黎

冇野睇ge,
悶死,
仲要逗留成9個字,
.................
最後就去左,
何里活商場側面嘅廟牙,
好宏偉o,
流水
last,

完
|