| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
最後1日上課日'' 
密碼:9XX?SPECIAL DAY |
尋日返學''超眼訓!!
變左國寶`
清locker..多書
ENG oral..無奈`
唔可信!!布講個d1d都唔可信!!
PE 換3,,好大陣臭味''
臭死!!臭死!!臭死!!臭死!!
考跳舞..最低分!
lunch..quiz中史
衰左...
最後1堂家政..以後都唔會再有啦
整布甸..d死cheap lay唔肯同我換芒果..
放學..真的麻煩!!
去toilet玩水!?
玩完返家了..
清locker重死!!
牙姨佢地走左啦''但係無拎電話
姨丈返轉頭拎..要牙姨呆等3個鐘..
麻麻比左封利是我`我先知[聽日我農曆生日啦!!]
=]-------------------------------------------------------
今日返去做數
上堂溫書...
3堂中文堂-v-
去左MMLC..同魚蛋睇野
笑死!!
lunch..落去搵miss koon
傾計`
It..text唔計分囉@@
IS..派野派野
返屋企..勁重牙''重死啦
**哭與笑,哭了又笑;笑了,卻再哭;哭過後,又笑;笑過了,仍舊哭。哭多了,眼淚變得不值錢;笑多了,人們又會覺得你膚淺。那麼,為什麼要哭?又為什麼要笑?..問得幾岩''
|
|
title="" height="65" width="507" alt="" src="http://file.qooza.hk/userfile/3/6/4536/%A7%D9%B7%CF.gif">
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 549 | »
|