| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
平安夜 
密碼:9XX?SPECIAL DAY |
12:30和kathy在新翠Ella會合
跟她選了份禮物
再到MTR等待可人的出現..
12:55分左右
乘84M回學校
1:04分左右..
到達學校`來回廁所數轉
1:10分左右
聖誕聯歡開始------
首先..玩了1個遊戲
踩爆波
除左個波比佩嘉踩爆算了
張家俊+廖德和先生..衰人
然後..食野
飲了1杯可樂
聽歌+睇戲劇
笑死..
又再玩多1次踩爆波
完了...上了家政室幫手
再落柴灣堂
撞到個頭-0-
6:00左右..
乘van仔回小西
回家`可人+kathy到藍灣..
喝了碗湯`出發到藍灣搵佢地
到桃源島吃飯
看布電話訊息`欣欣好壞!
再乘84m到CW地鐵站
可人+kathy胃痛`走先
MTR...MTr..Mtr.....
到了尖咀`多人.多人.
4處亂行..
牙fi和屎忽都在
屎忽先走..
又在行行行`去唔到碼頭
後來走了1個小時
去到海港城
原來....封路了
白行..牙fi開心返
全靠欣欣..
出了海防道
光頭仔唔黎><
找了豬峰..
唔該晒布!
平安夜快樂!
|
|
title="" height="65" width="507" alt="" src="http://file.qooza.hk/userfile/3/6/4536/%A7%D9%B7%CF.gif">
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 549 | »
|