| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
2006-07-15 
密碼:9XX?SPECIAL DAY |
|
今日同神請左日假..無返新天地.
下午..和kathy MSN..
發生左1單命案,,
我的日記板::
係15/7-2006呢日發生左1件命案..經過對驗雞好專業仲專業到搞到自己變埋雞既法證kammy驗證後,,發現死人1號婷同死人2號kathy傾傾下計,,婷話kathy傻..之後kathy好大反應咁話[你做咩話我傻?我請你食燒鵝!!]`結果死人2號kathy就傻傻下殺死左婷..之後kathy怕坐監...佢又傻下傻下咁畏罪自殺`但kammy 又發現,,2條屍係燒過既就好似燒鵝咁,,實在太離奇啦''2個都死晒..咁邊個燒屍呢?好彩,,kammy對雞既知識好多..發現地下有1舊燒過既雞..驗過指模後..發現左有可人既指模`經過1輪查實後..原來可人去左案件發生現場到燒野食.之後佢見到2條屍''但系因為佢痴左線..以為呢2條屍係腸仔..咁就拎左黎燒啦..咁點解可人痴左呢?大家可以睇下佢第3學期既成績而知既..案終。另有kathy板同我的XG板
明天走了`1星期後見
|
|
title="" height="65" width="507" alt="" src="http://file.qooza.hk/userfile/3/6/4536/%A7%D9%B7%CF.gif">
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 549 | »
|