【唉…】超悶的一日
【唉…】今日真係超悶呀.我唔想咁快開學ar........
我一開學.我就要讀工科啦!
如果我唔識做.
就好像F.1咁嫁啦
每一次都要6點幾先返得屋企嫁啦……
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |