i dont mind :( 我想任性啲=p 雖然我知我好低能:p:p 不過 我真係好想咁做>< 我好想同你一齊>< 我好辛苦/=\ 金日反學so good:> 無打風~ 好涼~ 陳子樂金日整喊左我=] end