|
Merry Xmas♥★
|
| merry christmas 2013!!
今年又係好充實咁過聖誕:)
23號(mon)同tungtung,kam,zhu,sinying,ying 行街,夜
晚係sinying家打邊爐! 感激sinying借出場地xd 仲幫我地d懶人洗菜洗煲xd
簡簡單單聚埋一齊玩下uno講下無謂野睇下片就一晚 不過覺得好warm好滿足了
24號同聰去左葵芳,果邊都幾多野行
本來諗住夜晚出tst. 不過食飯等位等得太晏所以全晚留左係果邊
食左MouMouClub 牛涮鍋放題, 都幾平15x$/位!
佢幫我出去拎野飲野食 幫我煮夾野食, 我淨係負責食就得啊哈哈
好開心! 之後商場有歌手function 所以迫去睇有羅力威!!
但因為太迫, 迫到好熱透唔到氣所以睇左半就走左 之後就xxxxx之後就番家
25反工26hea
27同聰番左hall hea xoxo之後本來打算去睇戲,但意見不合 唔想睇佢想睇果套7_7結果無睇
夜晚係屯門食野行街就番家:):):)啊哈哈
| |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 477 | »
|
|