以為你會說甚麼 
才會離開我 
你只是轉過頭 不看我...
 

           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
updating randomly




          
我什麼都怯
 


怯 容祖兒
為何還沒有初吻便要怕失戀
約會末完便掛念
傻得我晚上過份期求明天
以為你會在眼前
為何還沒有吵架
便怕與你開戰
每日面臨你的考驗
一次顧慮我沒動人條件
懷疑全是我的問題

金日21號呀/_\
就黎番學啦\3/ shit.唔想番=_=
暑期作業都有幾多未做tim-,- 聽日一定要ko哂=] 我話既xd

金日竟然訓到9點-3-成個暑假最遲系金日啦xb
起身即時抄作業-_-v 做到咁上下好攰xdd
之後11點30先捨得出門口@_@
番學校@v@ 金日義工開大食會again*v*
我當午餐咁食-v-一直食到我反胃想嘔為止.
周周大佬好好人呀=v= d人當佢無到系咁粗口omg.
食左 加大裝磨姑飯x1 炸雞雞t字骨x1 蒲tatx1 薯片x?
菠羅腸仔x? 凍檸茶x1 好開心呀^_^見到大家.
跟住拎埋d野 傾下閒傾就完啦=>
右唔想番屋企-_-同kamkam,yingya系元廣行-v-
好多笑料@v@ 笑到我死死下. 系百佳玩:$
系咁俾人啤=D 我仲俾嬸嬸串-V- 我同kam系咁撞到人不特只.
最後搞左好耐終於求到yingya請食糖=]
之後去日本城右俾人唔鋸-,- 幾本上去邊都有人指點=3=
最後kam就閃左. 我就去左yingya屋企坐-333-
熱到喊哂口. yingya右係到整cake-0- 我玩電腦咁.
同小狼傾計/3\好正. 好開心哈哈^v^
6點幾閃水-,- 唔識番屋企=0= 路痴得好緊要.唉xd

番到屋企:$ 見到令仔..haaa`

Updates time:D
 2009-08-21 07:00 PM
  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ting_0000
暱稱: 婷^o^
性別: 女
地區: 元朗區
最新文章
friendship
one year passed
2015-02-22
HALO2015
^3^
好友名單
日誌統計
文章總數: 477
留言總數: 2552
今日人氣: 19
累積人氣: 32624