|
我什麼都怯★
|
|
怯 容祖兒
為何還沒有初吻便要怕失戀
約會末完便掛念
傻得我晚上過份期求明天
以為你會在眼前
為何還沒有吵架
便怕與你開戰
每日面臨你的考驗
頭一次顧慮我沒動人條件
懷疑全是我的問題
金日21號呀/_\
就黎番學啦\3/ shit.唔想番=_=
暑期作業都有幾多未做tim-,- 聽日一定要ko哂=] 我話既xd
金日竟然訓到9點-3-成個暑假最遲系金日啦xb
起身即時抄作業-_-v 做到咁上下好攰xdd
之後11點30先捨得出門口@_@
番學校@v@ 金日義工開大食會again*v*
我當午餐咁食-v-一直食到我反胃想嘔為止.
周周大佬好好人呀=v= d人當佢無到系咁粗口omg.
食左 加大裝磨姑飯x1 炸雞雞t字骨x1 蒲tatx1 薯片x?
菠羅腸仔x? 凍檸茶x1 好開心呀^_^見到大家.
跟住拎埋d野 傾下閒傾就完啦=>
右唔想番屋企-_-同kamkam,yingya系元廣行-v-
好多笑料@v@ 笑到我死死下. 系百佳玩:$
系咁俾人啤=D 我仲俾嬸嬸串-V- 我同kam系咁撞到人不特只.
最後搞左好耐終於求到yingya請食糖=]
之後去日本城右俾人唔鋸-,- 幾本上去邊都有人指點=3=
最後kam就閃左. 我就去左yingya屋企坐-333-
熱到喊哂口. yingya右係到整cake-0- 我玩電腦咁.
同小狼傾計/3\好正. 好開心哈哈^v^
6點幾閃水-,- 唔識番屋企=0= 路痴得好緊要.唉xd
番到屋企:$ 見到令仔..haaa`
| |
|
« | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | ... | 477 | »
|
|