想得到的多數不能夠相擁 愛未能使你動容 努力原來沒有用 你為人犧牲的精神沒法懂 和誰都不相戀不會再挑選 為你哭完就算 ______________ 金日非常好:p 12點同呀屁去到neway:] 平平同mkwing都訓教唔黎-0- 最後得番我`呀屁同kam-__- 不過仍然是十分快樂的^3333^ <-不過d野好難食.. 到左兩點9-_-x 仲有十幾隻歌未唱orz=_= 俾人趕走:D :d :D :d :D :d :D 唱得好高興呵呵; we sing and dance together. 不過好凍.凍死xd 有人狂嗌某人個名囉=D kam講左d令人好難過既野 我鼻酸左.一度心痛 即使是你開的玩笑 我也需要. 唉 考完試再去啦ava 之後去左千色-0-好多tpk的人.仲撞到miss li:o) 佢右矮左(我高左^_^) 影貼紙相=3= 不過我部機太in了` 無紅外線-_-無得擺入手機 慘/3\ 之後=33= 去左書局打等@_@ 睇到眼都痛.之後右行街行街 飲完taipei已經5點幾-,-勁攰 馬上番屋企v___v 無電腦 = 無你 = 不會想起你 夜晚~_~俾媽咪整喊左 好衰咖佢=0= 佢成日講D感人野 (溫左陣書睇電視訓教豬=