|
what a bad day★
|
| 今日mami同dadi嗌交;
搞到好唔開心. 我仲喊tim哈哈哈`
我覺得dadi好唔岩 因為我唔鐘意佢.
唔搵工做. 懶. 唔識關心人. 無情趣唔浪漫!
易發脾氣 成日對我同mami唔耐煩!
早餐食左m記#________#好好味.
在一年前的教會生活,我沒有感到很愉快-
我不想要他們規管我 我沒有事情想跟他們分享
有一個弟兄. 他是我的組長. 他愛耶穌.
耶穌好像不怎麼愛他 他祈禱總是歇斯底里的聲淚俱下`
可惜組員們不領情 也不想回教會了
他很想看見神為他所作的 但是 組員離他而去了
他認為耶穌也放棄他了 最後 他終於心淡 離開教會
去追逐塵世的愛 起碼他能夠得到較真實的愛
而一直祈禱 一直呼喊神 簡直是蠢事
他甚至令我都質疑夠竟自己在做什麼
祈禱 和相信神有用嗎? 其實只是心靈的一個寄託罷了
唯你有永生江河,
除你以外不倚靠別個﹗
我究竟算甚麼?神你竟這般顧念我
唱詩歌既時候#__#我通常都系好愛神.
但系我夠竟系鐘意神都系鐘意唱詩歌 ?
| |
|
« | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | ... | 477 | »
|
|