|
怎麼你一下子抱緊 卻一下子轉身★
|
| 曾看著同星空 閒聊吹風 看日出多心動
曾每日纏一起 傻傻講起 能愛到下世紀
怎麼你俘虜這個心 卻抽身退隱 不再親近
獨自苦等 仍然空等 難藏淚印
♥where did y0u go `:o)
♥愛人:你真系唔記得哂你講過既野?`
曾經每1晚我地吹水.講心事;
好開心`每1日都等對方on msn.
跟住就等多1秒都唔想 add對方:)
傾到我俾媽媽罵都捨得停;
你右過你關心我`有乜野都要話佢知道.
我話我唔系你邊個!`你右話我系你心中佔有地位既人;
♥愛人:記得有1次,我地想去睇戲;睇鬼戲:p
我話我好驚`你右扮唔驚話有你喺側邊睇住我xd`
最後..你無黎到..唉`好失望呀t_t.我扮好靚靚你無到..
我等左你好耐咖啦/_\ 1314520`!
♥愛人:我叫你唔好再煩我 如果唔系我真系會鐘意你
你好唔乖 你陪我傾計.叫我唔好溫書陪你;)
我曾經暗示過鐘意你;你右無反應`
♥愛人:有1日.我講笑咁講話要做你條仔.你右話好.
跟住我話叫你做我條女好怪.你就提議我做你條女.
跟住就開始左`哈哈;^_^但系都無feel得個名`
兩日就散左1u.過左一排`我好掛住就搵番你,
之後呢.我地就做知己同好姊妹`
可惜;;;;;;;;;唉系我衰.我太貪心唔想淨系做知己!`
所以就同你表白.但系你唔接受我`
跟住我地就吵左..跟住好1排都無見到你on;
過左1排`系個fd到知道你抄左車入廠.超擔心你咖:(
♥♥♥♥♥♥
| |
|
« | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | ... | 477 | »
|
|