|
快樂過悲傷要用年月去攤還★
|
| 08/11`
星期六;o(
一朝起身睇霹靂mit`超唔好睇囉=_=好失望呀._.`
09/11`
星期日`;o)
一朝起身就喊/_\因為媽媽唔俾我出街同爸爸鬧我/口\
12點同貞n棋棋搭mtr出mk`;p 超好玩.貞同yuki買左勁多野a_a
好似唔洗錢咁囉-.-我洗左百五蚊咋;^_^`
3點貞番家.我去左yuki屋企._.超好玩的說..之後的後樓彬`抽戈個;@_@
跟住坐佢老豆車`去左8鄉燒野食xp.食左好多野a_a`yuki屋企人超好人的說.
之後去左踩單車;o_ov`因為唔識踩所以好魚v_v.我就坐yuki後面拉住佢年嬲._.
個天好靚.空氣右好*v*好多狗狗吠-.-搞到我地踩左一陣就走.
跟住我地系空地影相;D 我就幫yuki影相.影完之後..
再番左去燒左一陣野食.右再出去空地吹左陣.
6點幾.佢爸爸就車番我同yuki番新元中.跟住就搭輕761番天逸._.
超眼訓超攰囉屌-_-v
番到黎呀卓有on緊系搵佢.點知佢...
憑什麼愛你./_\
唉`唉``
你說話太吞吐 這告別太辛勞
語氣令到我真的以為有何要宣佈
你處事太週到 我愛是你虛無
你決定要走這種過程有誰要擋路
知不知先不應怕輸再熱愛
當分開我放棄才能慷慨
知不知只需講當天當你抱緊我
在那刻 動過真愛
戀愛是容易談容易淡 從來是十分花時間
明暸歷盡幾多難關 快樂過悲傷要用年月去攤還
心痛是容易煩容易慣 為何日落擔心傍晚
明明自願一起來取暖 又怎可雙倍奉還
心痛是容易煩容易慣 為何日落擔心傍晚
明明道別不需留一眼 別多關心我睡眠太冷
相相相相;>

| |
|
« | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | ... | 477 | »
|
|