今日;我足足做左12個鐘睡豬西-v-;
0n下0n下到食晚餐食d飯先有番d知覺;(味覺)
好多未接電話救命t3t{某某我e家係避你咖啦又點?;}
你話愛唔係張自己身體俾埋人;咁而家係我自己有咁既需要姐`;
我岩唔岩唔到你管囉;未試過點知後果姐;?!
^v^異性既擁抱的確係較..;無論如何唔好曳呀弟兄姊妹們xd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
軒`佢去左.....美國
戀`佢去左.....英國
我`咁姐系去左邊ah-,-
戀`美國
軒`英國
我`-0-!
希`你地系咪記錯左ah; 佢系去左新加坡-_-
戀; 軒`系呀系呀-,-
{我覺得好笑-,-}
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
誰會為愛人不惜一切
而我或太傻 愛你願放棄一切
朋友亦叫我控制
說放膽愛別失勢 我不想給歪理來蒙蔽
容我愛你深不見低 YAYA
I Miss You感動你 這份愛 太神奇
真心來融化你 誰要勉強假裝愛理不理
我只想保護你 發誓要 你歡喜
不必刻意 無需構思
坦率對著你說一句
I Miss You Yeah
Baby I Miss You
以下呢d再次唔係我打;不過情境1樣啦;不過角色關係唔同;
我愛你沒用`你愛我也不會是我吧`=)
我對你來說也只是可有可無`.__.
也許你是悶的時間才會找我吧`*v*
沒有了我的存在`對你的影響也不會很大吧`=]
我只是個閒人`誰都比我重要`0,0
算了`也許你不會再找我吧`@_@
我也再沒有用途吧`^__________^
祝你快樂吧`@________@
要是我消失了`你會否發現我過去的好?!`